網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月3日 星期日

【好型呀!】客串形像指導時裝騷 王菲不斷叫:走開﹑走開﹑走開... __,王菲,

王菲今日為形象指導阿Dee行時裝騷。(ig截圖)
被喻為「王菲御用形象指導」嘅形象設計師關榮恩TitiKwan(阿Dee),今日喺上海浦江頤城舉行時裝騷,著名化妝師Zing亦有出席,而佢就喺社交網上載 ...


被喻為「王菲御用形象指導」嘅形象設計師關榮恩Titi Kwan(阿 Dee),今日喺上海浦江頤城舉行時裝騷,著名化妝師Zing亦有出席,而佢就喺社交網上載咗一個神秘嘉賓,為阿Dee嘅時裝騷客串行騷,而呢位嘉賓更引起一陣騷動,咁研究佢係邊位呢?

登登登櫈...呢位神秘嘉賓就係天后王菲喇!

阿Zing喺社交網上載一段短片,片中見到阿菲着住紅色嘅斗蓬大褸,戴住太陽眼鏡出場,在場嘅人士即時攞起手機係咁影相同拍片,阿菲就好型咁大叫:「走開﹑走開﹑走開...」Zing留言說:「客串 @titikwan時裝秀。」有網民就留言大讚阿菲好靚,亦有搞笑嘅網民留言話:「全新單曲《走開》」。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

王菲今日為形象指導阿Dee行時裝騷。(ig截圖) (ig截圖) (ig截圖)
王菲出場,在場人士即拿手機影相。(ig截圖)

王菲出場,在場人士即拿手機影相。(ig截圖)
王菲搞笑咁大叫:走開、走開...(ig截圖)

王菲搞笑咁大叫:走開、走開...(ig截圖)
(ig截圖)

(ig截圖)
阿Zing同阿Dee(ig圖片)

阿Zing同阿Dee(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!