網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月11日 星期一

薛家燕:六隻金豬串有寄語 薛家燕叫新抱生多啲 __,家燕,薛家燕,

薛家燕話買一排豬畀新抱寄語可以生多啲。藝人薛家燕兒子石耀庭和女友陳素怡今日結婚,傍晚時分,身穿紅金色珠片低胸晚裝的薛家燕現身受訪,問有沒有訓示給仔仔和 ...


薛家燕話買一排豬畀新抱寄語可以生多啲。


藝人薛家燕兒子石耀庭和女友陳素怡今日結婚,傍晚時分,身穿紅金色珠片低胸晚裝的薛家燕現身受訪,問有沒有訓示給仔仔和新抱?薛家燕說:「我同個仔講,最緊要愛錫老婆,佢都好乖,要繼續生性,兩公婆要容忍,錫多啲老婆,新抱好錫我個仔,好細心,個仔好有福氣。(想唔想快啲抱孫?)你哋都周圍講緊。(一串六隻金豬係咪有寄語?)新抱都唔明乜嘢意思,我聽老人家講,買一排豬可以生多啲,但其實一、兩個都OK。」薛家燕與新抱全天的行頭都非常亮眼,但薛家燕拒絕透露花了幾多錢,只謂:「最緊要靚就得!」

感觸眼紅紅

榮升奶奶的薛家燕心情勁靚,笑言自己前一晚只睡了兩粒鐘:「心情好興奮,今朝四、五點先瞓,七點鐘就彈起身,平時鬧鐘響會賴床,但今日冇,因為係我同我個仔嘅大喜日子,個仔娶老婆,真係期待咗好耐。」談到最感觸之處,薛家燕眼紅紅地說:「今朝接新娘,佢哋斟茶畀我嘅時候,都已經好感觸,終於等到今日,下午佢哋簽字、宣讀誓詞嘅時候,開心到喜極而泣,但我叫自己要控制情緒,不過,見到親家都喊緊,可能做父母都係咁,對仔女長大成人都會好有感覺。」

對新抱讚不絕口

至於對新抱仔的評價,她即讚不絕口:「個仔同新抱好登對,佢好識揀老婆,新抱好靚、好賢淑,知書識禮。(今晚會有乜嘢賓客?)有好多嘉賓都會飛返嚟,但有啲都唔知嚟唔嚟到,所以下午都安排緊啲坐位。(七公主會嚟齊嗎?)馮寶寶嚟唔到,佢喺馬來西亞,蕭芳芳、陳寶珠、馮素波同埋王愛明會嚟,沈芝華都特登喺美國返嚟,仲有羅艷卿、吳君麗、王祖藍,同埋環遊緊世界嘅陳百祥都會嚟,以前拍《真情》嘅同事同無綫高層曾勵珍都嚟,佢哋話都一定要到,因為睇住我個仔大。(有冇為個仔結婚減肥呀?)冇減,但設計師話我瘦咗。(今晚着幾套衫?)我同新娘都係五套,原本兩套,但造咗唔好嘥!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!