網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月26日 星期二

同師兄復合?容祖兒回應:除咗家人其他都係朋友 __,師兄,容祖兒,祖兒,劉浩龍,

同師兄復合?容祖兒回應:除咗家人其他都係朋友容祖兒今日去電台宣傳新歌,被問到早前有傳媒影到佢同師兄劉浩龍撐枱腳,更有傳復合,Joey回應兩個人有時間就 ...


  • 同師兄復合?容祖兒回應:除咗家人其他都係朋友


  • 容祖兒今日去電台宣傳新歌,被問到早前有傳媒影到佢同師兄劉浩龍撐枱腳,更有傳復合,Joey回應兩個人有時間就會食飯,好普通,又指自己可以同任何人食飯,若大家有任何揣測同報道,佢都抱開放態度,仲話會用好朋友形容兩人關係:「在我的世界裡面除咗親人,其它都係朋友。」

    早前生日佢邀請了一班好友出海開Party,雖說自己開始老唔想每次都熬夜慶生,但結果大家都陪佢玩到過12點。Joey指阿Sa送咗兩幅畫俾佢,而Fans們將買禮物嘅錢都捐去佢嘅慈善基金,好有意義。

    鍾意就快D Share啦!