掃呢頁CODE去手機

2018年6月25日 星期一

【都有梗頸四】楊埕跟何猷君玩學霸真人騷:我好多時都係撞中 __,楊埕,猷君,何猷君,

【都有梗頸四】楊埕跟何猷君玩學霸真人騷:我好多時都係撞中楊埕早前參與內地學霸節目《一站到底》,學霸真人騷在內地愈來愈受歡迎,不少香港藝人都有被邀參加, ...


  • 【都有梗頸四】楊埕跟何猷君玩學霸真人騷:我好多時都係撞中


  • 楊埕早前參與內地學霸節目《一站到底》,學霸真人騷在內地愈來愈受歡迎,不少香港藝人都有被邀參加,其中何家公子四太仔何猷君和唔做大律師的林作都有去玩,自認讀書成績平平的楊埕,也有機會參加。不過面對咁多叻人,她自言不少問題係撞中。

    「其實比賽前一星期收到邀請,面對五湖四海嘅學霸,自己都係膽粗粗試吓,之前自己都有留意呢個節目,知道啲問題都好難,尤其睇過猷君嗰一集,佢拆解數學題好利害,幸好我當日大部分都係常識題同歷史題,因為有少少運氣,每次係二選一中都撞中,希望今次之後可以上電視版嘅「一站到底」,繼續有得玩。」她說。
    當日參加比賽的參賽者,除楊埕外,大部分都係學霸,難怪她得梗頸四,都表示好開心。

    她當日要答的其中一條問題,係關於西遊記內容。

    早前韓國導演郭在容來港為他執導的電影《遇上世界另一個你》出席首映,她也有去捧場,並開心跟導演影合照。

    鍾意就快D Share啦!