網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月29日 星期五

李佳芯:唔知無綫大裁員!李佳芯坦認擔心 __,無綫,李佳芯,

Ali以紅色外套造型現身電視城。藝人李佳芯(Ali)現身電視城,對於無綫大裁員,無綫行政總裁李寶安亦證實TVBI有60人被炒,她表示完全不知情:「咁多 ...


Ali以紅色外套造型現身電視城。


藝人李佳芯(Ali)現身電視城,對於無綫大裁員,無綫行政總裁李寶安亦證實TVBI有60人被炒,她表示完全不知情:「咁多?真係好愕然,但冇聽過有舊同事同朋友受影響。」談到有指無綫節目欠新意令觀眾流失?她坦言人人口味不同,創意亦很主觀:「我呢兩年都係拍劇多。(你主持過《學是學非》喎!)呢個節目都多人睇,咁節目入面嘅小知識,日常生活都遇過好多,但我哋內容冇重覆。」

問到可擔心大批同事被裁而感到前路茫茫?Ali不諱言會擔心:「一次過喎!不過呢啲始終係公司政策,我哋都控制唔到啲乜嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!