掃呢頁CODE去手機

2018年6月10日 星期日

蔡思貝:蔡思貝避談王浩信傳婚變:別人家事不了解 __,蔡思貝,王浩信,

蔡思貝指自己都有留意王浩信傳婚變嘅新聞。藝人蔡思貝(Sisley)騷長腿現身護膚品牌活動,席間向同場的陳奐仁(Hanjin)傳授護膚操,Hanjin又 ...


蔡思貝指自己都有留意王浩信傳婚變嘅新聞。


藝人蔡思貝(Sisley)騷長腿現身護膚品牌活動,席間向同場的陳奐仁(Hanjin)傳授護膚操,Hanjin又教對方伸展動作,Sisley見Hanjin瘦身成功,即打趣指想揭開他的衣服觀賞其腹肌,遭Hanjin「彈鐘」謂:「唔得呀,你個鹹濕妹!」而對護膚甚為講究的Sisley,透露曾試過豪花幾萬元購下美容療程,她謂:「一次過買平啲嘛!但平時我都慳家,除咗食落肚嘅嘢,物質方面唔係用好多錢。」

談到陳自瑤昨日否認與王浩信婚變,曾與浩信傳緋聞的Sisley表示有留意新聞,但認為對別人家事不了解,故不方便評論,問到有否與浩信聯絡?她謂:「冇見到、工作上都冇撞到。(避嫌?)呢啲冇得關心,反而我自己屋企嘢就可以同大家分享。」

Sisley透露近日受電影及書本影響,令她學會愛護身邊人及父母,坦承現時會多體諒和理解,與父母關係更勝從前,單身的她被問到是否向完美女友進發?她謂:「我都冇男朋友,我係想令自己進步多啲,做個更好嘅人,事業同人生每日都有進步就更好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!