掃呢頁CODE去手機

2018年6月4日 星期一

【咁有魅力?】陸詩韻提早閃人急見坤哥 __,坤哥,李詩韻,詩韻,陸詩韻,吳業坤,

【咁有魅力?】陸詩韻提早閃人急見坤哥昨日是《深宮計》宮女李美慧和富豪曾文豪大婚,擔任姊妹之一的陸詩韻在婚禮遇見舊愛曾文能,雖然有大合照,女方又大方表示 ...


  • 【咁有魅力?】陸詩韻提早閃人急見坤哥


  • 昨日是《深宮計》宮女李美慧和富豪曾文豪大婚,擔任姊妹之一的陸詩韻在婚禮遇見舊愛曾文能,雖然有大合照,女方又大方表示兩人平日間唔中有聚會,不過在婚禮似乎沒有傾談。

    陸詩韻當日未食午餐就提早閃走,其他姊妹更護駕送她離開,原來她在當日下午要出任眼鏡活動嘉賓,她說:「係呀,我連花球都冇搶就走,因為我同坤哥一齊做新開眼鏡店嘉賓,時間有啲趕,所以冇食飯就走。我入到眼鏡店,坤哥已經等緊我,仲當我係宋皇妃(深宮計入面角色)咁陪住我出場,好搞笑,我咪整鬼佢,扮要錫佢。」
    坤哥跟陸詩韻都是活動嘉賓,當日兩人都黑白配,好有默契。

    提早離開婚禮,姊妹楊埕(後右)和郭千瑜送她離開。

    昨天早上化妝後, 姊妹們跟新娘子在家裡影大合照。

    坤哥早已抵達會場,難怪陸詩韻心急走人趕去活動。

    儀式後,兩人在店內揀新款眼鏡。

    鍾意就快D Share啦!