掃呢頁CODE去手機

2018年6月7日 星期四

雷莊 __,

雷莊𠒇絕對係戰鬥民族,谷行副偈會野戰男!擁有34.5C巨咪、下周三(13日)便24歲的應屆港姐冠軍雷莊𠒇(Juliette),參選港姐以來一直被網民抨 ...


雷莊𠒇絕對係戰鬥民族,谷行副偈會野戰男!


擁有34.5C巨咪、下周三(13日)便24歲的應屆港姐冠軍雷莊𠒇(Juliette),參選港姐以來一直被網民抨擊,就算奪得冠軍亦備受質疑,遭批評不夠漂亮兼哨牙,但Juliette懶理負評如潮,早前揚言卸任後便返回家鄉加拿大生活,尋求到荷里活發展外,與加拿大牙醫男友Brandon不用再「異地戀」。

着低胸裙坐港鐵

最近仍留港等卸任的Juliette,工作量不多,加上男友不在身邊,愛情與事業都「雙失」,「無王管」的她,日前相約舊戰友酒店密會,促進友誼。當日下午約六時,化了靚妝、穿上低胸吊帶貼身裙,大騷S形身材的Juliette,離開北角寓所乘港鐵往中環,出閘後站於指示牌前搵路,沿途步往附近一間酒店時,見她行到身水身汗、面都濕晒,要邊行邊抹汗。

及後Juliette坐於酒店大堂等待,期間不時左顧右盼,引來目光時她還一臉避忌低下頭撳電話,未幾一名外籍男士上前與她會合,Juliette甫見對方即露出甜笑,並拿起手袋與男方邊行邊傾,二人快步入𨋢上樓,至凌晨時分仍未見她離開。

冇上房男友知情

事後Juliette接受東網訪問,她表示該外籍男友人是她的舊同學,她說:「當日我哋唔係上房,只係一大班朋友去咗25樓嘅Bar。(男友知唔知?)知!佢知對方係邊個,因為個舊同學啱啱搬返嚟香港,大家咪出嚟聚吓,都十年冇見面。(當日打扮好性感喎?)咁熱,着條Sun Dress啫。(外籍男友人以前有冇追過你?)佢冇,以前我哋鍾意一齊打War Game(野戰),我以前好男仔頭嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!