掃呢頁CODE去手機

2018年6月29日 星期五

陳敏之:湊仔冇得瞓!陳敏之孖王浩信出埠叉電 __,敏之,王浩信,陳敏之,

忙裏偷閒!藝人陳敏之、王浩信剛剛於美國登台返港,二人老友鬼鬼,之前更於劇集《溏心風暴3》中飾演姊弟,不過論到正式登台合唱則屬首次,敏之接受東網訪問時拍 ...


忙裏偷閒!


藝人陳敏之、王浩信剛剛於美國登台返港,二人老友鬼鬼,之前更於劇集《溏心風暴3》中飾演姊弟,不過論到正式登台合唱則屬首次,敏之接受東網訪問時拍演出時現場氣氛相當好,觀眾都站起來跳舞,令他們都好High,又表示此行行程緊密,只有四天時間,她謂:「搭飛機一程都16小時,但我哋利用四日時間做咗好多嘢,又去咗沙灘、Outlet,而且我好夠瞓,喺飛機係狂瞓,瞓咗十幾個鐘,簡直係深層睡眠,平時湊仔真係冇乜機會。」

說到此行好友嚴淑明都有現身,敏之坦言對方咁啱於當地為電影試鏡,故大家都有機會一齊見吓面,周圍逛逛。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!