掃呢頁CODE去手機

2018年6月21日 星期四

張敬軒關智斌合體輪椅區觀眾彈起 __,張敬軒,關智斌,

軒仔攬到關智斌(左)及張致恒實一實,更即席為兩人向老闆(抓)開騷。
張敬軒關智斌合體輪椅區觀眾彈起歌手張敬軒一連6場紅館《HINSIDEOUT張敬軒演唱會》前晚圓滿結束,台上易服變身「降兩度」、晚晚完騷後回家剃腳毛的軒 ...


張敬軒關智斌合體輪椅區觀眾彈起

歌手張敬軒一連6場紅館《HINSIDEOUT張敬軒演唱會》前晚圓滿結束,台上易服變身「降兩度」、晚晚完騷後回家剃腳毛的軒仔大呼「女人唔易做」!而好友關智斌(Kenny)孖張致恒(Steven)兩度任嘉賓令全場起哄,連輪椅區的觀眾都興奮到彈起身,軒仔笑言驚現「神迹」!

軒仔6場紅館騷,每晚都有不少圈中人捧場,尾場更有古巨基、洪卓立、湯怡、余安安、英皇電競總監Toyz、老闆楊受成等。由於早前第4場請來BOYZ(Kenny和Steven)做嘉賓,令觀眾為之瘋狂,故即使前晚未有嘉賓位,軒仔亦即興捉觀眾BOYZ上台「安歌」,尖叫聲震爆紅館!軒仔重提之前BOYZ現身如顯神迹,笑言:「我喺紅館見到神迹,所有傷殘位置嘅人全部企晒起身,你話係咪神迹?嘩!感謝主。」

軒仔又笑指三人40歲未夠,竟變成大家的集體回憶,並趁老闆在場,幫口為BOYZ爭取開演唱會,Kenny說:「今晚老闆喺度喎,老闆好唔好?老闆點咗頭嘞!」Steven問軒仔到時會否任嘉賓?軒仔望住Kenny說:「好,我同佢唱《眼紅館》都得!」尾場軒仔多次感動落淚,更特別選唱《預言書》悼念癌病逝世的歌迷Toby。而Toby的兄長昨晨在網上發文感謝軒仔,指他是天使化身,冇想過有人可以無私為朋友去做這些事。

毛髮堅挺刮爛絲襪

慶功宴上,軒仔表示觀眾每晚都令他感觸又感動,並期待開Part 2。提到他為配合「降兩度」不惜易服穿熱褲騷腿,造型相當啜核,軒仔笑稱:「我本人就係斯文啲嘅,而『降兩度』把口就賤啲,所以有個分身係好玩嘅。(真係剃腳毛?)晚晚都剃,咁有啲睇唔到嘅位咪唔剃囉,即係胳肋底呀!原來剃腳毛都剃咗成個鐘,換咗兩塊刀片。(咁硬?)我堅挺嘛!(太粗生?)係出得好快,鬚都好啲,腳因為想睇上嚟有光澤就着絲襪,但腳毛太粗,試過刮爛對絲襪,真係女人唔易做。」

坐輪椅區的觀眾(箭嘴示)全部企晒起身,認真神奇!
  • 坐輪椅區的觀眾(箭嘴示)全部企晒起身,認真神奇!
軒仔見關智斌跨過觀眾席欄杆上台,即出手相扶。

  • 軒仔見關智斌跨過觀眾席欄杆上台,即出手相扶。
腳毛堅挺的軒仔,每晚都要剃成粒鐘兼換兩塊刀片。

  • 腳毛堅挺的軒仔,每晚都要剃成粒鐘兼換兩塊刀片。

Keep住關係冇「斷交」

問到是否親自找BOYZ任嘉賓?軒仔說:「係。(冇推你?)冇,但Steven真係推劇組而飛返嚟。(搵Kenny尷尬?)不嬲都唔尷尬,冇平時啲收收埋埋,邊會有今次咁爆嘅核彈吖!(咁你都編排咗十幾年喎?)咁真係有紀念意義先搵佢嘅。(點報答佢?)我哋之間唔講呢啲。(咁講乜?)講心唔講金嘛,心意嚟。」有傳兩人曾「斷交」,現再見亦是朋友?軒仔說:「其實咁耐以嚟我哋都冇減少來往,只係有時啲報道唔想愈描愈黑。(一直Keep住關係?)咁多年都係好好、好好嘅朋友,好Close嘅朋友,新聞又好、傳聞又好,有啲嘢愈講得多,愈無私顯見私,同埋啲花邊新聞,蓋過咗我哋各自嘅努力。關智斌唔會因為張敬軒而見報,而張敬軒亦都唔需要因關智斌而見報,呢個係我哋大家封口嘅原因。」

慶功宴上,軒仔慘被倒到一頭香檳。

  • 慶功宴上,軒仔慘被倒到一頭香檳。
老闆楊受成與古巨基齊齊捧場。

  • 老闆楊受成與古巨基齊齊捧場。
軒仔走近粉絲握手。

  • 軒仔走近粉絲握手。

至於有歌迷持「失票」而被請離場,軒仔稱不太清楚,但就他而言,每次開騷都令他好頭痛,今次為歌迷會訂飛個人墊支超過100萬元,但每次都有人甩底,今次亦硬食了幾萬元飛債。






鍾意就快D Share啦!