掃呢頁CODE去手機

2018年6月5日 星期二

林燕妮:劉培基生意不濟 林燕妮願借廿萬解困 __,林燕妮,

劉培基表示最終冇要到筆錢。一代才女林燕妮逝世,身為其好友兼香港著名時裝設計師劉培基(Eddie),接受東網訪問時,難掩悲痛之情,他說:「好難過,難過係 ...


劉培基表示最終冇要到筆錢。


一代才女林燕妮逝世,身為其好友兼香港著名時裝設計師劉培基(Eddie),接受東網訪問時,難掩悲痛之情,他說:「好難過,難過係必定,人生無常,一聲唏噓。年紀大真係冇辦法,係好難過嘅。」

最近一次見面兩年前

Eddie坦言之前對林燕妮有病並不知情,直言有一、兩年冇見面,對方曾邀約他到桂林旅遊,但最後因自己健康問題故未有成行。他說:「對上嗰次係兩年前見佢,大家依家都好少出街,我都唔知佢個病咁嚴重。(佢係報喜不報憂嘅人?)去到我哋呢個年紀,身體有事都唔會講,呢啲都係畀醫生去治療,唔會要朋友擔心。」問到林燕妮生前有否與他談過對生死的睇法?他說:「有,幾年前都佢傾過,佢話佢自己識解決,對生死睇得冇所謂,係人生必經階段,要發生就要發生。」

「你有冇煙仔?」

講到與林燕妮生前點滴,Eddie表示有太多太多,只希望她開開心心:「佢肺癌可能同佢食煙關係,因佢係食得好多,但動作好優雅好斯文。我就戒咗,不過冇叫佢戒,我同佢乜都傾,佢對我好好,對我好嘅朋友入面,佢都算係前三名,我哋一齊成長,雖然好少見面,但係一齊經歷好多嘢。」他直言首次見林燕妮,也是跟香煙有關,當年自己在英國讀書後返港經營時裝事業,林燕妮經朋友介紹下,雙方交流時裝經,初見面時,林燕妮第一句跟他說的話:「你有冇煙仔?」由於他只答香煙放在桌上,要林燕妮自行索取,故事後林燕妮認為他為人十分特別。

自言獲林燕妮給予不少幫助的劉培基,說到當中最深刻的,是1979年他在巴黎搞時裝展覽,惟銷情不濟,有次林燕妮和黃霑約他出來吃飯,他說:「當時生意真係差到不得了,心情低落。食完飯,林燕妮走到我身邊,細細聲喺我耳邊講:『有咩事我可以幫你,你需唔需要我畀廿萬你?我可以幫你。』以1979年嚟講,廿萬算係一筆唔少嘅數目,不過我最後冇要到呢筆錢,但到依家我都好深刻記得。」

至於會否和林燕妮的家人聯絡籌備喪事,Eddie說:「佢嘅小朋友應該希望低調處理。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!