掃呢頁CODE去手機

2018年6月4日 星期一

【動畫】無綫綠吳博君患漸凍人症 地獄人間三個月 __,無綫,

■現年61歲的吳博君患「漸凍人症」,太太則有小兒麻痹,兩人結婚11年,甘苦與共。
■現年61歲的吳博君患「漸凍人症」,太太則有小兒麻痹,兩人結婚11年,甘苦與共。【《蘋果》專訪】曾拍攝多部無綫劇的「綠葉」吳博君,數月前癱瘓入院,證實 ...


【《蘋果》專訪】

曾拍攝多部無綫劇的「綠葉」吳博君,數月前癱瘓入院,證實患上罕見的運動神經元病,俗稱「漸凍人症」。失去工作能力的他,太太辭職專心照顧,經濟陷困境,幸得劉德華、薛凱琪及訓練班同學等解危,現博君可再站起走路,經歷地獄人間三個月:「我由一個好絕望,變番充滿希望嘅人!」

於70年代加入無綫的「綠葉」吳博君,擅演鹹濕佬、店小二,甚至壞人角色。97年金融風暴被無綫裁走,當年他40歲,轉行做過麵包師傅、紙紮舖及寫字樓清潔。今年61歲的博君在荔景邨跟太太互相扶持,怎知今年3月16日,博君忽然四肢無力癱瘓入院,證實患上運動神經元病(MND)。由於醫生指沒藥根治,還以為要在床上過完下半生,幸現在病情奇蹟地出現轉機,他可以再站起來,博君再次展露笑顏,日前在家中接受《蘋果》專訪細訴由地獄折返人間的心路歷程。

博君說:「開頭有少少手震,以為柏金遜,後來手同腳越嚟越冇力,瞓喺張床起唔到身,成個好似癱咗咁,叫白車入醫院。」當證實患了MND後,醫生跟他說:「你第日會冇力,目前嚟講全世界冇藥醫。」博君嘆謂:「完全癱喺張床唔郁得,頭腦仲好清醒,咁先至痛苦!我成個人沉咗落去,跌咗落去絕望裏面,直情等死咁。我曾經諗過,不如死咗去好過,手腳肌肉係咁流失,瘦到好似皮包骨。」



■艾威(右)和虞天偉曾到醫院探望吳博君,艾威並介紹中醫給他治療。 ■艾威(右)和虞天偉曾到醫院探望吳博君,艾威並介紹中醫給他治療。
■二十多年沒見的魯振順(左一)、湯鎮業(右二)和劉少君(右一)到醫院探望,令吳博君暖在心。

■二十多年沒見的魯振順(左一)、湯鎮業(右二)和劉少君(右一)到醫院探望,令吳博君暖在心。
■吳博君在無綫19年拍過多部劇集,主要演小人物角色。電視圖片

■吳博君在無綫19年拍過多部劇集,主要演小人物角色。電視圖片

曾想了結生命

博君被醫生叫他出院住安老院,博君說:「安老院住咗差唔多成個月,朝朝聽隔籬床嘅老人家嗌交,負能量好大。喺安老院期間,艾威太太介紹我食中藥,好奇怪,兩劑左右,發覺有啲轉機,可以落到地行,𠵱家叫做行到吓,今日都有返醫院做物理治療。」博君重展歡顏說:「𠵱家有少少力,勉強可以揸筷子食飯,大小便、沖涼都得,呢個病最大體會係無常,今日唔知聽日點。」博君寄語同路人:「早啲去醫,唔好咁易放棄,各方面都試吓,同時間競賽,同佢拼過,我𠵱家每日做健身,強化番自己身體。」

採訪:余燕儀

攝影:林德雄、沈健程




鍾意就快D Share啦!