掃呢頁CODE去手機

2018年6月21日 星期四

結婚一年冇衝擊?孫耀威孖老婆撐枱腳零交流 __,孫耀威,

拍拖八年,孫耀威同Macy上年先喺美國拉埋天窗,但係佢地嘅蜜月期似乎眨下眼就過咗喇!早排《壹仔》撞到陳生陳太拍拖去行電器鋪,之後再hightea,兩公 ...




拍拖八年,孫耀威同Macy 上年先喺美國拉埋天窗,但係佢地嘅蜜月期似乎眨下眼就過咗喇!早排《壹仔》撞到陳生陳太拍拖去行電器鋪,之後再high tea ,兩公婆唔好話身體接觸,連野都唔講多兩句,唔通呢啲就係平淡似水?

一入到電器鋪,孫耀威就似乎好興奮,乜都研究一餐。睇完電視,又去睇dyson 風扇。相反Macy就 ......好眼訓!

比老公忽略,Macy 依然寸步不離,默默跟住老公,一啲怨言都冇!行咗咁耐,終於有幫襯喇!孫耀威揀啱隻藍芽耳機。未比俾已經心急打開試機。買到新玩具之後,Macy 就更加冇存在感。離開電器鋪,孫耀威指一指,示意老婆去排隊㩒錢。自己就坐埋一邊,繼續鑽研部耳機。

之後兩個去咗附近coffee shop high tea。雖然面對面坐,不過依然冇交流,各自各篤電話。到走嗰陣,孫耀威繼續一支箭走咗去,要老婆喺後面追住。

睇返佢地結婚嗰陣,孫耀威講過唔介意老婆做生仔機器,仲話愈多愈好!睇黎佢地真係要加把勁追返個B,衝擊下婚姻生活先得喇!

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!