掃呢頁CODE去手機

2018年6月28日 星期四

詹秉熙:同顏仟汶傳緋聞 詹秉熙晒同老婆合照闢謠 __,詹秉熙,顏仟汶,

詹秉熙身體力行闢謠,仲晒合照放閃。藝人顏仟汶被指介入「契哥」詹秉熙的婚姻,早前更被拍得密會,喺離開女方錦田寓所期間態度親暱,全程搭膊頭兼手翹手。事後, ...


詹秉熙身體力行闢謠,仲晒合照放閃。


藝人顏仟汶被指介入「契哥」詹秉熙的婚姻,早前更被拍得密會,喺離開女方錦田寓所期間態度親暱,全程搭膊頭兼手翹手。事後,女方出席活動時例牌否認,而男方亦表示同太太婚姻冇出現問題,一家人齊齊整整。

今日詹秉熙更新社交網,佢晒出一張同太太嘅合照,力證二人婚姻關係不變。相中見佢哋喺海旁貼到實一實,深情對望之餘,仲作勢想咀嘴,非常恩愛。而詹秉熙接受東網訪問,直言:「一直都齊齊整整,不再點應喇,多謝關心。」

另外,東網聯絡上顏仟汶,她表示:「冇回應」。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!