網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月6日 星期三

港呢啲:港鐵變瀑布 巴士狂滴水 網民嘲變水舞間 __,港鐵,

港鐵、巴士落雨天齊齊入水?(設計圖片)1號風球懸掛,狂風驟雨吹襲本港,以為室內就沒事?現在搭交通工具可能都要撐傘。近日網上有片段流傳,指港鐵和巴士在雨 ...


港鐵、巴士落雨天齊齊入水?(設計圖片)


1號風球懸掛,狂風驟雨吹襲本港,以為室內就沒事?現在搭交通工具可能都要撐傘。近日網上有片段流傳,指港鐵和巴士在雨天時,有滲水情況出現。不少網民憂慮會影響行車安全。

有網民今日(6日)在社交群組「西環變幻時」上載一段港鐵滲水的片段,只見雨水不斷從車門間的隙縫噴入車廂,車門下方亦不斷有雨水湧入,形成一個小水氹,並流入乘客座位下方。發貼者指,當時兩邊車門都變成瀑布,怒斥︰「一落雨就入水,搞錯咗呀港鐵」?

另外,昨日在巴士車長間亦流傳一段巴士滲水的片段。從社交專頁「巴士台 HK Buses Channel」的片段可見,大埔有巴士停在巴士總站,惟上層不斷有水滴向駕駛座的儀表,一片濕漉漉。

有網民指情況屢見不鮮,「成日都見到入水」、「利申試過」,笑言為「水舞間,所以要加價」。有網民亦擔心行車安全,「會唔會漏電」、「浸壞晒啲儀器」。

《港呢啲》就事件正向港鐵、九巴查詢,正等候回覆。

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!