掃呢頁CODE去手機

2018年6月4日 星期一

「漸凍人」吳博君感激太太不離不棄:佢喊咗好多次! __,吳博君,

■吳博君與太太相愛多年,即使患病太太亦不離不棄。
■吳博君與太太相愛多年,即使患病太太亦不離不棄。吳博君與太太結婚十一年,太太因幼時患有小兒麻痹症,有一隻手乏力,仍獨力照顧患病老公,互相扶持。訪問當日 ...


吳博君與太太結婚十一年,太太因幼時患有小兒麻痹症,有一隻手乏力,仍獨力照顧患病老公,互相扶持。訪問當日,吳太如常陪老公到樓下公園做運動,見到老公情況日漸好轉,吳太開心說:「佢之前衫鈕都扣唔到,鞋帶都綁唔到!」博君輕吻太太面頰,盡在不言中。

博君說:「我哋冇仔女,比較遲結婚,我哋睇波嘅時候識。」博君感激太太患難與共,不離不棄,激動說:「佢好辛苦,撲嚟撲去,探病時間一日去兩次醫院,我見到佢咁辛苦,我都好唔舒服,佢喊咗好多次,辭咗份工嚟睇住我,變咗好無可奈何。」吳太本任職普通文員,月入萬多元,今年4月辭職專心照顧老公,博君感激太太:「我感覺到佢係唔會離開我,佢真係好好,一啲怨言都冇。」




鍾意就快D Share啦!