掃呢頁CODE去手機

2018年6月21日 星期四

張頴康:張頴康自揭患銀屑病經歷:老婆以為我去滾 __,張頴康,

張頴康用自身經歷勉勵患者。藝人張頴康近年劇接劇密密做,但原來佢一直被俗稱「牛皮癬」嘅銀屑病所困擾,直至近年病情先逐漸受控。佢早前為銀屑關護會拍攝短片親 ...


張頴康用自身經歷勉勵患者。


藝人張頴康近年劇接劇密密做,但原來佢一直被俗稱「牛皮癬」嘅銀屑病所困擾,直至近年病情先逐漸受控。佢早前為銀屑關護會拍攝短片親述病況,呢日再喺社交網發文,指以往因為怕其他人嘅目光而唔敢着短衫短褲,佢提到:「今日去健身室做運動嘅時候,諗番起一年幾前,每次去健身室都係要着長衫長褲!着長衫長褲,唔係因為要焗啲汗出嚟,而係要遮住身上面一撻撻嘅紅印!」

佢續指:「呢一年嚟,我嘅銀屑病已經控制得好好,已經去到PASI 90,可以喺夏天嘅時候着短衫短褲出街,可以去海灘游泳池游水,無需要再理會其他人對我嘅目光!」

張頴康接受東網電話訪問時透露,自2006年起加入無綫後便發現患上該病:「當時拍緊劇集《王老虎搶親》,關節腫到要入醫院,當時檢查咗幾日都唔知咩事,後來先知係銀屑病,要靠類固醇同曬太陽。」

去年開始惡化

他指去年出埠拍攝劇集《天命》時病情開始惡化﹕「因為要出埠拍劇,心情唔係咁好,又有壓力,所以就飲酒舒壓,令病情復發兼嚴重咗,我返到香港就醫,打咗生物製劑同戒酒,兩三個星期就控制到病情,花費唔平,頭一個月就用咗五萬蚊,因為第一次劑量比較重。」

太太無限量支持

問到太太麥雅緻如何支持他,他笑謂﹕「佢最初都唔知我乜事,仲問我係咪因為滾所以搞成咁?我話梗係唔係啦,佢有上網搵方法幫我一齊對抗病魔。呢個病係冇傳染性,但有遺傳性,我嘅爸爸同爺爺都好似有,而且係傳仔多過傳女,所以當我得知第二胎係仔嘅時候都有擔心過,希望佢冇事」

其實PASI(Psoriasis Area and Severity Index)亦即係銀屑病面積及嚴重程度指數,而後面嘅數字90就代表經過治療後,較用藥前得到90%嘅改善。而張頴康亦提到希望向PASI 100呢個目標進發,並鼓勵其他銀屑病患者,只要肯堅持就一定可以醫好。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!