掃呢頁CODE去手機

2018年6月26日 星期二

湯樂瑤:同框喇!湯樂瑤罕有孖男友放閃 __,湯樂瑤,

Cass嚟放閃光彈喇!無綫小花湯洛雯嘅妹妹湯樂瑤(Cass)啲火辣身材照就見得多,咁佢男朋友你又見過未?呢日Cass就罕有地孖斯文眼鏡Look男友同框 ...


Cass嚟放閃光彈喇!


無綫小花湯洛雯嘅妹妹湯樂瑤(Cass)啲火辣身材照就見得多,咁佢男朋友你又見過未?呢日Cass就罕有地孖斯文眼鏡Look男友同框放閃,見佢喺條片裏面又伸脷又wink,似乎心情大靚,相比之下男友表情就含蓄啲,唔通係面對鏡頭時怕醜?Cass冧爆留言話:「BIRTHDAY boi demands to be featured😂 So here you go @jeffpun #ily💕(呢位壽星公要求出鏡,咁我滿足你)」Cass言語間充滿愛錫男友嘅氣息,真係睇到都羡慕…不過有網民就唔多願意接受女神已經名花有主嘅事實,大嗌「NO」之餘、仲表示唔敢相信自己所睇到嘅嘢!大家就算幾抗拒都要接受現實喇,因為這些機會…你明嘅!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!