網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月26日 星期二

麥雅緻:麥雅緻囡囡同弟弟揸車 張頴康攤喺梳化勁歎 __,張頴康,麥雅緻,

張頴康好歎喎。藝人麥雅緻同老公張頴康有一對可愛囝囡「小豆」同「小花生」,兩姊弟感情好好,麥雅緻仲不時上載兩姊弟嘅生活點滴!呢日「小豆」盡家姐責任,揸住 ...


張頴康好歎喎。


藝人麥雅緻同老公張頴康有一對可愛囝囡「小豆」同「小花生」,兩姊弟感情好好,麥雅緻仲不時上載兩姊弟嘅生活點滴!呢日「小豆」盡家姐責任,揸住架紅色「跑車」帶住「小花生」遊車河,見坐係乘客位嘅「小豆」一臉開心,似乎好滿意家姐嘅技術!

遊完車河之後,兩姊弟就返屋企齊齊玩煮飯仔,但有網友睇到重點,話見到竟然有一雙美腿瞓係梳化上面,憑住嗰條格仔短褲,估應該係張頴康,一家四口家庭樂,真係樂也融融!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!