掃呢頁CODE去手機

2018年6月9日 星期六

【睇完毛管戙】練海棠二度出軌斷到正 伍姑娘:我唔會死頂 __,練海棠,伍詠薇,伍姑娘,

當日面對老公偷食,伍姑娘話自己冇隻眼開隻眼閉。(資料圖片)
伍姑娘話冇收過遺產。(資料圖片)風雨過後,伍姑娘同老公又走番一齊。(資料圖片)最近喺《飛虎之潛行極戰》飾演黑幫大家姐嘅伍姑娘(伍詠薇),日前接受商台節 ...


伍姑娘話冇收過遺產。(資料圖片) 伍姑娘話冇收過遺產。(資料圖片)
風雨過後,伍姑娘同老公又走番一齊。(資料圖片)

風雨過後,伍姑娘同老公又走番一齊。(資料圖片)

最近喺《飛虎之潛行極戰》飾演黑幫大家姐嘅伍姑娘(伍詠薇),日前接受商台節目訪問,喺節目度伍姑娘再被問練海棠二度出軌嘅事,伍姑娘話:「我冇隻眼開隻眼閉!如果係嘅話,你會睇到出我係唔舒服,點解要咁做?有啲人係會死頂,但係我唔會!」

伍姑娘話第一次睇完啲出軌相,真係毛管戙咁起雞皮,嗰陣都大家都有傾過呢個問題:「其實我自己都有啲責任,因為慣住做嘢,少咗時間陪佢。」到咗第二次,伍姑娘話:「我同佢講:『走唔甩唔係我睇到,係記者發現!』不過真係好心痛、好失望。但係老公係自己揀,與其諗係咪佢錯晒,不如檢討吓自己有冇錯。我信呢件事係真,但事情發生咗,大家坦誠溝通後,睇吓可唔可以再一齊行落去!」

後來,又講到首任老公翁江培,當年佢哋只係結婚13天,翁江培突然心臟病發猝死,事後一直有傳伍姑娘繼承咗逾億遺產,伍姑娘話:「根本冇呢件事,嗰陣周圍嘅人都做編劇,試過有啲唔識嘅人,喺條街鬧我八婆,真係有苦自己知,O依家見我嬉笑怒罵,其實係嗰幾年鍛煉返嚟!」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!