掃呢頁CODE去手機

2018年6月20日 星期三

鄭少秋:等足六年再拍劇!鄭少秋玩神秘唔肯講酬勞 __,鄭少秋,

秋官事隔六年再拍劇!藝人鄭少秋(秋官)、麥子樂、陳安立、游學修在尖沙咀出席ViuTV新劇《詭探前傳》記招。秋官首次拍ViuTV劇,他以神秘嘉賓身份出場 ...


秋官事隔六年再拍劇!


藝人鄭少秋(秋官)、麥子樂、陳安立、游學修在尖沙咀出席ViuTV新劇《詭探前傳》記招。秋官首次拍ViuTV劇,他以神秘嘉賓身份出場,劇中三位徒弟麥子樂、陳安立、游學修專程排舞在台上演出地出歡迎他加盟。隨後秋官進行簽約儀式,他表示:「時間配合,唔會太辛苦,自己又未做過呢類型角色,好似尤達大師咁,第一輯我都有睇,幾吸引,幾有興趣拍。」

接劇睇緣分

秋官在劇中要降魔捉妖,自然會有動作場面,角色是比較科學派的靈異大師。事隔六年後再拍劇,被問到是否有爭取休息時間?他笑說:「佢哋分得好好,夠晒休息,又唔使好捱夜,夜班分得好開拍。」秋官笑謂酬勞是秘密,但當然滿意。問到無綫可有邀請他拍劇?秋官變身「佛系演員」,他笑說:「之前有計劃但撞咗《Sunday靚聲王》,天時地利、人和嘛,緣分依家呢邊到。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!