掃呢頁CODE去手機

2018年6月6日 星期三

劉晨芝:孖老外猛男合照 劉晨芝加細碼比堅尼漏肉 __,劉晨芝,

有大隻男傍住。近日天氣持續酷熱,藝人劉晨芝(Adrienne)同一班好友去咗遊船河消暑,着上性感比堅尼嘅Adrienne大騷豐滿上圍,仲擺出多個靚靚P ...


有大隻男傍住。


近日天氣持續酷熱,藝人劉晨芝(Adrienne)同一班好友去咗遊船河消暑,着上性感比堅尼嘅Adrienne大騷豐滿上圍,仲擺出多個靚靚Pose影相,身形fit到漏!Adrienne接受東網巨星電話訪問時就話:「天氣熱,所以同一班朋友遊船河,同我合照嘅兩位外籍男士係我model朋友,佢哋有六舊腹肌,梗要一齊合照,有朋友睇到相問我係咪鍾意外國人,我話唔係,我鍾意亞洲男人。」

其實Adrienne除咗玩之外,亦好專注佢嘅打碟工作,最近仲專程為新嘅DJ工作影咗一輯新嘅靚相,其中一張相佢仲以比堅尼上陣,但因為Size唔啱,所以露出「南北半球」,真係超性感!Adrienne笑言:「冇諗過咁,因為比堅尼唔啱着,一着漏晒啲肉出嚟,但形象指導睇過話覺得OK,希望唔好嚇親大家。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!