網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月27日 星期三

【深宮計】胡定欣用樹藤自殘偏方搏生仔 點知周秀娜搶先懷龍裔 __,定欣,深宮計,周秀娜,胡定欣,

【深宮計】胡定欣用樹藤自殘偏方搏生仔點知周秀娜搶先懷龍裔6月28日播出的《深宮計》劇透!主要情節有四:甘若芊受罰,因禍得福;李隆基越發懷疑皇后王蓁;太 ...


  • 【深宮計】胡定欣用樹藤自殘偏方搏生仔 點知周秀娜搶先懷龍裔


  • 6月28日播出的《深宮計》劇透!主要情節有四:甘若芊受罰,因禍得福;李隆基越發懷疑皇后王蓁;太平公主發現仲有位嫡系皇子失蹤,但未想到何離身上;鄭昭儀有喜,皇后臉色有異被李隆基察覺。

    【甘若芊受罰,因禍得福】

    甘若芊自上手銬,由玲瓏公主帶到眾人面前下跪認罪。其實睇得出場上人人都知甘若芊並唔係始作俑者,所以太平公主刻意留難,話要嚴懲處置以儆效尤,理應處斬,真係嚇到任三恕個心離一離呀!好彩有玲瓏公主、鄭昭儀甚至淑太妃幫口,所以李隆基立即結案,罰甘若芊廷杖五十。甘若芊被打到吐血,但佢反而笑騎騎話「因禍得福開心又滿足」,事關學玲瓏公主話齋:「用五十大板換咗個心上人返嚟。」

    【李隆基越發懷疑皇后王蓁】

    李隆基眉頭深鎖,而心事亦被何中郎睇穿,知道陛下懮心嘅原因係皇后。李隆基亦好坦白:「以前我瞞騙天下人,都唔會對皇后加以隱瞞,但如今我唔知佢一句關心係唔係另有他意,我唔知佢笑容之下係咪暗藏心計,我竟然要對住我朝夕相處嘅枕邊人隱藏本心。」隱約透露出鄭昭儀同任三恕被屈有染一事,李隆基心底裡係懷疑王蓁,所以為顧全大局先犧牲無辜嘅甘若芊。

    【太平公主發現仲有位嫡系皇子失蹤】

    太平公主一黨發現,當年臨盆在即嘅劉皇嗣妃被送到亂葬崗時,腹中並無胎兒,反而多咗一條剪過嘅臍帶,而初生嬰兒更係生不見人,死不見屍。因此,太平公主想致力搵出呢個失咗蹤嘅嫡出皇子,去威脅李隆基嘅地位。

    【鄭昭儀有喜】

    皇后王蓁一直為生唔到仔而煩惱,所以聽從文太醫嘅建議,用樹藤拍打身體,希望透過呢啲自殘自傷行為,重新令久滯不通嘅經脈再次運行暢通,仲話:「我一定可以再有孩兒。」點知與此同時,傳嚟鄭昭儀有喜消息,佢更親眼見到、親耳聽到李隆基極開心咁攬住鄭昭儀話:「實在太好喇!我哋終於有我哋嘅孩兒,我要做父親喇!」

    太上皇得知消息後好開心,亦好識做人,先送名貴禮物俾王蓁,又讚佢管理后宮做得好,氹到王蓁笑騎騎,點知轉個頭太上皇就送自己收藏多年嘅寶貝俾有喜嘅鄭昭儀。王蓁面色即變,得咗,仲被李隆基發現佢神情不善添。

    周秀娜懷龍裔,馬仔開心到飛起。

    定欣面色一變,得咗。

    可惜俾馬仔發現佢神色不善。

    鍾意就快D Share啦!