掃呢頁CODE去手機

2018年6月1日 星期五

傳主動同王浩信提出離婚 陳自瑤:一次重要的抉擇勝過千百次的努力 __,王浩信,陳自瑤,

(ig圖片)
王浩信同陳自瑤(Yoyo)近期屢傳婚姻亮起紅燈,先後因為男方專注事業,忽略咗家庭,其後因同蔡思貝、江嘉敏等傳緋聞,令Yoyo感到不滿,雖然事後佢哋合體 ...


王浩信同陳自瑤(Yoyo)近期屢傳婚姻亮起紅燈,先後因為男方專注事業,忽略咗家庭,其後因同蔡思貝、江嘉敏等傳緋聞,令Yoyo感到不滿,雖然事後佢哋合體出席活動,YoYo就話唔需要質問,對老公梗係絕對信任,浩信就話唔使老婆叫,自己都唔會同女性有親密接觸(新聞連結:https://bit.ly/2J5FvgR)。

不過今日有報道指王浩信同Yoyo捱唔過「七年之癢」,經過雙方嘅努力,Yoyo主動提出離婚,連日嚟仲喺ig訴心聲,日前佢貼咗一張相片兼留言:「多麼忙不重要,忙甚麼才重要!一次重要的抉擇勝過千百次的努力!今天的生活是由三、五年前選擇決定的,而三、五年後的生活是由今天決定的!」言談間似乎已有所暗示。

事實上王浩信出席母親節活動時,話o依家儲緊錢買樓送畀老婆作為禮物,仲爆老婆鍾意獨立屋,樓價目標係以千萬計,點知最後係買樓送俾自己嘅媽咪,報道話明眼人一睇就知發生乜嘢事,王浩信有同朋友講過同老婆感情轉淡,只係唔想因為呢啲事而影響形象,今日傳媒向王浩信求證,佢只係話:「「唔回應啦,多謝大家關心。」陳自瑤亦未有回覆。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

Yoyo經常喺ig留言訴心聲。(ig圖片) Yoyo經常喺ig留言訴心聲。(ig圖片)
(ig圖片)

(ig圖片)
Yoyo暗示有所決定。(ig圖片)

Yoyo暗示有所決定。(ig圖片)
王浩信話唔回應婚變嘅事。(ig圖片)

王浩信話唔回應婚變嘅事。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!