網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月12日 星期二

張錦程:內地爆紅 張錦程為囡囡中港兩邊走 __,張錦程,

張錦程劇作《余罪》於內地爆紅。藝人張錦程近年於大陸發展得相當好,之前的劇作《余罪》於內地爆紅,點擊直逼韓劇《太陽的後裔》。錦程罕有返港現身出席好友黃智 ...


張錦程劇作《余罪》於內地爆紅。


藝人張錦程近年於大陸發展得相當好,之前的劇作《余罪》於內地爆紅,點擊直逼韓劇《太陽的後裔》。錦程罕有返港現身出席好友黃智賢醫學美容開幕活動,他透露與太太張延為了拍攝,都經常中港兩邊走,而二人的女兒現時正讀中一,錦程坦言女兒都很乖,就算他說很多理論上的話題,女兒都會一一聽入耳,絕不反叛。

張錦程指女兒喜歡看書,全都是皆因他與太太從小培養所致,錦程笑言:「細細個我哋就培養佢睇書,因為睇書好重要,我同老婆成日扮睇書,我都老婆講,你唔睇都要扮睇,咁佢就會跟住我哋睇,點知真係得喎!所以阿女依家都好鍾意去圖書館。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!