掃呢頁CODE去手機

2018年6月27日 星期三

黃心穎晒攬馬明 家姐心美眼冤:公然放閃,拖出去斬! __,心穎,馬國明,馬明,黃心穎,

黃心穎晒攬馬明家姐心美眼冤:公然放閃,拖出去斬!大台特意安排藝人情侶演返情侶檔已經唔係第一次,繼蕭正楠同黃翠如,又有馬國明同黃心穎喺《深宮計》寓拍拖於 ...


  • 黃心穎晒攬馬明 家姐心美眼冤:公然放閃,拖出去斬!


  • 大台特意安排藝人情侶演返情侶檔已經唔係第一次,繼蕭正楠同黃翠如,又有馬國明同黃心穎喺《深宮計》寓拍拖於工作。食住呢幾日劇情講到黃心穎嘅「若芊」為「三恕」犧牲,醒目嘅黃心穎即晒呢張唔知真係劇照,還是鏡頭外嘅拍拖相,即係閃爆大家對眼。

    不過咁鬼閃,最睇唔過眼嘅係曾經暗笑馬明年紀大嘅心穎家姐黃心美,細妹一出相,心美抵死搭咀:「公然放閃,拖出去斬!」,心穎回覆:「只是劇照,不足為據。」其他網民稱呼佢哋做馬生馬太,又有人話當婚紗相用。呢啤唔知幾時宣佈喜訊呢?
    黃心穎放閃,家姐心美即刻留言笑佢。


    鍾意就快D Share啦!