網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月30日 星期六

汪峰:【大女勁上鏡】汪峰借生日向章子怡示愛 __,汪峰,章子怡,子怡,

好溫馨!內地歌手汪峰尋日47歲生日,老婆章子怡就喺社交網甫咗幾張一家人同佢慶生嘅相,見到章子怡好有心思,專登訂造咗一個結他款式嘅蛋糕,汪峰拎住呢個蛋糕 ...


好溫馨!


內地歌手汪峰尋日47歲生日,老婆章子怡就喺社交網甫咗幾張一家人同佢慶生嘅相,見到章子怡好有心思,專登訂造咗一個結他款式嘅蛋糕,汪峰拎住呢個蛋糕笑到見牙唔見眼勁開心,佢仲趁機向章子怡示愛:「我們在一起的每個生日都那麼快樂,這幸福不是因為過去一年的那些新歌、巡演、掌聲與些許褒獎;而是因為有你有寶寶有我們一起度過的每分每秒,所有那些充盈的歡欣與眷戀……謝謝老婆。」

汪峰同葛薈婕所生嘅女兒「小蘋果」喺相入面從後攬實章子怡,睇嚟佢同繼母之間都好好感情,而佢嘅身高已經同章子怡相差無幾,加上精緻嘅五官,絕對有入娛樂圈嘅條件,有網民就估小蘋果會幾多歲出道?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!