網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月26日 星期二

媽媽操刀影比堅尼遮胸 樂瞳被網民彈 __,樂瞳,

樂瞳做乖乖女帶屋企人去咗布吉度假,噚日佢喺IG晒三點式靚相,原來係由媽咪操刀拍攝,唔知係咪怕女兒被睇蝕,呢張相只係影樂瞳嘅背面,難怪有網民留言:「求正 ...


樂瞳做乖乖女帶屋企人去咗布吉度假,噚日佢喺IG晒三點式靚相,原來係由媽咪操刀拍攝,唔知係咪怕女兒被睇蝕,呢張相只係影樂瞳嘅背面,難怪有網民留言:「求正面」!

相中嘅樂瞳着住青綠色比堅尼,皮膚白到反光,臀部仲好有肉地,不過,有網民卻苛刻批評:「屁股不翹」,但樂瞳就好滿意呢張相,留言讚媽媽:「瞳屋企人遊布吉ep2尚在整理中,先看看我媽媽給我拍的大作,攝影技術進步了很多。」而樂瞳都有照顧網民福利,另一日就貼咗正面比堅尼相,不過事業線被封死晒,雖然都係唔夠性感,但都有網民話索到流鼻血。

樂瞳感性寫道:「我沒有很大成就,可是我就是很希望能照顧屋企人,很多年沒有一起旅行,我很感恩有一個很愛我的家庭,爸爸偶爾搞爛gag,媽媽就是嚴母角色,弟弟就是我們中間最易相處的人,就是希望他們有最好的享受,終於可以和他們一起去旅行,也希望我們這一家以後可以去更多旅行。」

對於被網友大彈屁股唔夠翹,樂瞳回覆《蘋果》時話:「努力啲做下深蹲囉,不過我做完,收得身,應該入秋,跟住又發福。」




鍾意就快D Share啦!