網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月9日 星期六

【雨過天晴?】趁老婆解畫前 王浩信急留言:太陽終於出返嚟 __,王浩信,

36歲陳自瑤(YoYo)同34歲老公王浩信最近傳出婚變消息,敵不過七年之癢。傳出係主動提出離婚嘅YoYo今日下午兩點會現身馬鞍山一個活動,親身為離婚事 ...


36歲陳自瑤(YoYo)同34歲老公王浩信最近傳出婚變消息,敵不過七年之癢。傳出係主動提出離婚嘅YoYo今日下午兩點會現身馬鞍山一個活動,親身為離婚事件解畫,而王浩信就選擇喺老婆現身前三個鐘,喺instagram貼出一張陽光普照風景相,留言:「無論任何人的關係都是一面鏡,它映照了你的本質,好好感恩你每一天仍然能夠存在,去感受,去活着,去愛,去驗體狂喜,我就感恩今日太陽終於出返嚟。」至於陳自瑤ig則未有更新。

噚日王浩信亦喺ig貼出陪囡囡做功課嘅相片,一個好爸爸模樣,o依家又話太陽終於出返嚟,究竟係雨過天青,定係等老婆親身公告「重大」消息,一次過交代所有是非呢!

回帶講番,今次爆出婚變,起因唔係同女星嘅緋聞,而係王浩信事先張揚要買獨立屋俾老婆,點知轉頭購入清水灣傲瀧高層單位送俾媽咪(新聞連結: https://bit.ly/2J5Sxe7 ),事前老婆YoYo竟毫不知情,加上之前王浩信屢開「空頭支票」,令陳自瑤終於心死,主動提出離婚(新聞連結:https://bit.ly/2JpxQxh)。

雖然陳自瑤之後未有再於ig貼感性金句,但新聞仍日日有新發展。王浩信接受周刊訪問時,稱近年信基督教,開始學識放下,又強調婚姻關係冇改變,認為婚姻係會有困境,要學習同汲取教訓;但翌日隨即有報道指,王浩信同陳自瑤處於分居階段,陳自瑤決定待女兒靖喬升小學後,就交由王浩信爸媽照顧。對此王浩信稱:「唔回應啦,多謝大家關心!」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

王浩信心情大靚,喺ig貼出陽光風景照(ig圖片) 王浩信心情大靚,喺ig貼出陽光風景照(ig圖片)
王浩信陪囡囡做功課(ig圖片)

王浩信陪囡囡做功課(ig圖片)
王浩信、陳自瑤敵不過七年之癢? (貨料圖片)

王浩信、陳自瑤敵不過七年之癢? (貨料圖片)
曾經好恩愛,係咪情不變?(貨料圖片)

曾經好恩愛,係咪情不變?(貨料圖片)

鍾意就快D Share啦!