掃呢頁CODE去手機

2018年6月4日 星期一

【情慾錄音無損夫婦感情】林子善孖老婆日本補蜜月:一直愛惜佢 __,林子善,

【情慾錄音無損夫婦感情】林子善孖老婆日本補蜜月:一直愛惜佢早前林子善因為兩年前,與女友(現為太太)Kary一度分手,喺單身真空期,結識另一圈中女仔,並 ...


  • 【情慾錄音無損夫婦感情】林子善孖老婆日本補蜜月:一直愛惜佢


  • 早前林子善因為兩年前,與女友(現為太太)Kary一度分手,喺單身真空期,結識另一圈中女仔,並拍拖個多月,最後林子善提出分手,決定追回Kary,並認定對方為終身伴侶。

    那圈中女子不服氣,就算戀情劃上句號兩年,依然耿耿於懷。於年初在林子善婚前將二人情慾短訊send給Kary,幸而林子善早把與對方交往一事跟Kary坦白分享,故近日情慾錄音流出亦冇損夫婦感情,Kary更在ig撐老公,叫女方放低。

    日前兩公婆孖住去日本補渡蜜月,出發時子善在網上說:「放心,我不會因這件事先會更加愛惜隔離這個傻豬,因為我一直都盡全力愛惜佢,所以唔使再同我講珍惜佢這些說話。

    到最後當然要再多謝老婆今次同我打依場硬仗」跟住兄弟楊明即留言:「玩得開心啲,唔使掛住我架!」

    兩公婆去咗大阪。

    情慾錄音流出反而令佢哋加添信任。

    出發時林子善在ig留言,話有冇呢件事發生,佢都係咁珍惜呢個老婆。

    鍾意就快D Share啦!