掃呢頁CODE去手機

2018年6月20日 星期三

林芊妤:低調婚禮 林芊妤嫁翟志榮:遺憾沒請朋友 __,林芊妤,芊妤,

恭喜!28歲藝人林芊妤(Coffee)早前宣布意外懷孕,並已經同圈外男友翟志榮(Weng)入紙結婚,Coffee今日就將結婚嘅相放上社交網,原來佢哋尋 ...


恭喜!


28歲藝人林芊妤(Coffee)早前宣布意外懷孕,並已經同圈外男友翟志榮(Weng)入紙結婚,Coffee今日就將結婚嘅相放上社交網,原來佢哋尋日已經完成晒結婚儀式。婚禮非常簡單,只邀請幾位好朋友出席,Coffee身穿白色露背貼身長裙非常簡約,睇唔出已經有五個月身孕,據知Coffee昨晚在港島一間酒店低調舉行婚宴,筵開三席,只邀請至親好友出席。

而今早Coffee就喺社交網寫結婚感言:「最遺憾是沒有請我的朋友們,希望你們會體諒我喔,待我的兒子出世時再宴請你們。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!