掃呢頁CODE去手機

2018年6月5日 星期二

周永恒:周永恒未婚妻晒婚照:揀咗一條最艱辛嘅路 __,周永恒,

愛是「恒」久忍耐~藝人周永恒(Roy)和女友陳薇(Britni)的擬結婚通知書曝光後,即引起網民熱議,不斷翻LoopRoy大堆負面新聞包括有「小三」搞 ...


愛是「恒」久忍耐~


藝人周永恒(Roy)和女友陳薇(Britni)的擬結婚通知書曝光後,即引起網民熱議,不斷翻Loop Roy大堆負面新聞包括有「小三」搞到妻離女散等,最經典的是他曾高聲疾呼自認「人渣」!雖然是非多多,但Britni明顯對Roy情深不二,在凌晨時分在社交網分享婚照,表明心迹要做Roy背後的女人!

在相中站在Roy身後的Britni,留言:「可能我揀咗一條最艱辛嘅路,但無論如何我都會係(喺)你身邊支持你,陪住你行落去。」明顯Britni有見Roy雖則負評多多,但因為愛情,仍堅持和Roy同甘共苦。噢!愛情,真偉大!This is love,Roy!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!