掃呢頁CODE去手機

2018年6月17日 星期日

現身張敬軒個唱 定欣自嘲「高低眉」 __,定欣,張敬軒,胡定欣,

前晚係張敬軒紅館個唱第二場,一如首場,降兩度打頭陣先。唱完歌,降兩度就話:「噚(前)晚嗰個張敬軒以為自己好巴閉,請個嘉賓!既然噚(前)晚佢有嘉賓,我今 ...


前晚係張敬軒紅館個唱第二場,一如首場,降兩度打頭陣先。唱完歌,降兩度就話:「噚(前)晚嗰個張敬軒以為自己好巴閉,請個嘉賓!既然噚(前)晚佢有嘉賓,我今(噚)晚都要有。不過,呢位嘉賓來頭唔細,大家唔知我投身音樂界之前,係投身電視界嘅。我喺電視界做到差唔多『嶄露頭角』(係咪用錯字眼?),本身接到個好劇集,點知開波前兩日,先知俾人搶咗個角色,仲要套戲依家上緊!我今(噚)晚就要公審佢,問點解佢要搶我角色!」講到好有火咁喎:「有請我哋嘅視后,胡定欣!」

皇后兼視后胡定欣就喺歡呼聲下出場(散花),降兩度就話「我覺得你今(噚)日好靚!平日電視睇你着咁多布,今(噚)晚做咩着咁少呀?今(噚)晚見你着古裝,差啲認你唔到呀……高低眉!」

胡定欣就話「搶你風頭嘛!我夠係平日見你着開西裝,今(噚)晚見你着番女裝,我都爭啲想……嘔呀……」

降兩度之後變番張敬軒角色——好正經咁同大家介紹番,其實佢同胡定欣已經識咗十幾年,對方仲幫過佢首《餘震》MV做過女主角。

軒仔仲即場播出打電話邀請胡定欣做嘉賓嘅電話對話內容,對話中軒仔都係嗰啲啦,好想邀請你做嘉賓啦,咁,電話那頭嘅胡定欣就好似中頭獎咁大嗌:「哎吔!我好開心呀!我好緊張呀!我今朝先瞓呀!我好想快啲天光呀!可以快啲去解決,我係咪好低能呀?」原來胡定欣開心得滯,成晚都唔瞓,等天光可以即刻打俾監制,為做軒仔嘉賓請假。

軒仔來本諗住交個台俾胡定欣唱歌,但升降台遲遲未降下,胡定欣即時「上身」:「睇路呀...妹妹!深宮條路唔係你想像中咁易行0架,最緊要係《無悔無愧》!」啱喇,跟住胡定欣就係唱《無悔無愧》喇。




鍾意就快D Share啦!