掃呢頁CODE去手機

2018年6月21日 星期四

玉木宏:「千秋王子」玉木宏閃婚!女友曾啜爆高鈞賢 __,高鈞賢,

千秋王子結婚了!現年38歲嘅日本型男演員玉木宏,早年憑劇集《交響情人夢》中「千秋學長」一角爆紅,火速成為萬千少女心目中嘅「王子」,不過王子都仲有結婚嘅 ...


千秋王子結婚了!


現年38歲嘅日本型男演員玉木宏,早年憑劇集《交響情人夢》中「千秋學長」一角爆紅,火速成為萬千少女心目中嘅「王子」,不過王子都仲有結婚嘅一日,據日媒報道玉木宏將於本月26日登記成為人夫,而「公主」就係同為演員現年32歲嘅木南晴夏!知情人士透露,佢哋八年前因為共同朋友而認識,直到合作拍攝上年播出嘅劇集《女人的勳章》先至撻着,拍拖接近兩年完全密冚收得勁埋,玉木宏同女星中谷美紀合演嘅新劇《有家可歸的戀人》已經煞科,木南晴夏參演嘅劇集《花過天晴~花男Next Season》亦於下周二大結局,待工作告一段落後便註冊結婚。據知今次閃婚並唔係「雙喜臨門」,木南晴夏喺婚後仍然會繼續演藝嘅工作。

木南晴夏呢個名大家可能唔太熟,不過佢曾經同港男冠軍高鈞賢拍過拖,喺2013年木南晴夏仲嚟過香港探舊愛,佢哋去蘭桂坊夜蒲時又攬又咀好激烈,事後高鈞賢接受訪問時表示異地戀難維繫,所以同木南晴夏冇翻撻。除此之外,木南晴夏亦同人氣樂隊ONE OK ROCK低音結他手RYOTA拍拖,出道多年嘅玉木宏曾與女星加藤羅莎拍拖,並曾與深田恭子、北川景子等索女傳緋聞。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!