掃呢頁CODE去手機

2018年6月21日 星期四

【動畫】暗撻武打女星楊柳青 唐文龍:最近見多咗 __,楊柳青,唐文龍,

資料圖片
資料圖片48歲唐文龍傳出同細18年嘅楊柳青拍拖,日前被周刊影到喺中環撐枱腳,唐文龍回覆話:「唔係拍拖,我哋係朋友關係。柳青之後會幫忙拍攝我師父嘅詠春特 ...


48歲唐文龍傳出同細18年嘅楊柳青拍拖,日前被周刊影到喺中環撐枱腳,唐文龍回覆話:「唔係拍拖,我哋係朋友關係。柳青之後會幫忙拍攝我師父嘅詠春特輯,所以最近見多咗!」有冇發展機會?佢留有餘地話:「將來嘅事將來先講。」



唐文龍

唐文龍

楊柳青就話:「佢好gentleman,好細心,不過我又唔覺得係追緊我,睇嚟緊合作大家再了解一吓。」

撰文:馮仁昭




鍾意就快D Share啦!