掃呢頁CODE去手機

2018年6月20日 星期三

【掛靴靚仔多】萬人迷碧咸人氣高企 __,碧咸,

碧咸
每四年一度的世界盃是男士睇波、女士欣賞靚仔的時候。今屆世盃的靚仔雖然甚多,但過往型男也不少。單是當年意大利隊的「王子」托迪(FrancescoTott ...


每四年一度的世界盃是男士睇波、女士欣賞靚仔的時候。今屆世盃的靚仔雖然甚多,但過往型男也不少。單是當年意大利隊的「王子」托迪(Francesco Totti),放於今屆已經所向披靡。贏過四次世界盃的意大利出名多靚仔,人選計有巴治奧(Roberto Baggio)、馬甸尼(Paolo Maldini)及恩沙基(Filippo Inzaghi)等。

要數過氣靚仔球星,自然不能不提的是英格蘭的「萬人迷」碧咸(David Beckham)及奧雲(Michael Owen),碧咸即使掛靴,人氣在全球依然高企。與香港較近的日本亦不乏靚仔,除了今屆的武藤嘉紀,還有曾在意大利踢波的中田英壽。



巴治奧 巴治奧
托迪

托迪

鍾意就快D Share啦!