網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月4日 星期一

歐詠珊:暈足一星期!歐詠珊為影靚相唔要命 __,歐詠珊,

唯美。出名樣靚身材正的模特兒歐詠珊(Janice)經常穿梭中港台三地工作,早前她在大陸拍攝電影,回港即來一個船P享受日光浴迎夏日,並在船上拍下不了美照 ...


唯美。


出名樣靚身材正的模特兒歐詠珊(Janice)經常穿梭中港台三地工作,早前她在大陸拍攝電影,回港即來一個船P享受日光浴迎夏日,並在船上拍下不了美照,大晒長腿及纖腰,身材Fit爆!不過Janice向來易暈船浪,笑言今次下船後暈足一星期,但為了拍攝美麗照片也覺值得,問到皮膚白皙的她會否怕曬黑?Janice說:「今次都黑咗,而且我一曬就好難白番,但又超鍾意戶外活動,所以呢個夏天會繼續出海,唔理會唔會黑。(有咩方法減肥?)由飲食方面着手,每日一定要飲檸檬加水,食一個奇異果同牛油果,呢三樣水果都有美白抗氧化效果。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!