掃呢頁CODE去手機

2018年6月7日 星期四

黃婉曼:開業兩年 藍帶黃婉曼開麵包學堂搵到食 __,黃婉曼,

唔知喺佢度上堂貴唔貴呢?藝人黃婉曼(Icy)為奇妙電視節目《搵錢男女》擔任嘉賓,分享她的麵包學堂經營之道。黃婉曼「天氣女神」的形象深入民心,後來轉為節 ...


唔知喺佢度上堂貴唔貴呢?


藝人黃婉曼(Icy)為奇妙電視節目《搵錢男女》擔任嘉賓,分享她的麵包學堂經營之道。黃婉曼「天氣女神」的形象深入民心,後來轉為節目主持,現在是一間麵包學校兼工作室的老闆娘。

三年前在日本修讀法國藍帶麵包課程後決定創業,前年投資七位數字開辦麵包學堂教授學生,還邀請法國藍帶前技術總監坐鎮。學堂開業兩年,Icy的麵包課堂大受歡迎,報名人數比剛開辦時多出三倍,她笑言:「都搵到食,起碼有好多麵包食!」她亦不忘做善事定期把麵包捐給學校及慈善機構。黃婉曼的生意漸上軌道,已為人母的她感激丈夫幫忙:「囡囡係黐身啲,有時特登早起身陪佢,但好彩我忙嘅時候老公就會幫手照顧小朋友。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!