網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月25日 星期一

舌頭淋巴癌後遺症 洪朝豐患口乾症 __,癌,洪朝豐,

■洪朝豐噚日出席活動時精神奕奕,講嘢咬字清晰。
■洪朝豐噚日出席活動時精神奕奕,講嘢咬字清晰。洪朝豐上年確診患上舌癌接受手術後,噚日精神奕奕現身秀茂坪出席「港台電視31流動電視廳」活動。笑容滿臉嘅洪 ...


洪朝豐上年確診患上舌癌接受手術後,噚日精神奕奕現身秀茂坪出席「港台電視31流動電視廳」活動。笑容滿臉嘅洪朝豐,左臉同頸位置明顯浮腫,說話較以往慢,但咬字算清晰。被司儀問及身體狀況,佢話:「半年前接受切除舌癌手術,又喺頸切除24粒淋巴核,有四粒被感染,之後需要電療,我行咗一段比較艱難嘅路,但𠵱家未死得。」



■洪朝豐話左臉同頸表面疤痕已經癒合,但裏面仲未埋口。

■洪朝豐話左臉同頸表面疤痕已經癒合,但裏面仲未埋口。

變得踏實

洪朝豐受訪時透露手術後患上口乾症,需要不時飲水,而左邊頸會較硬,同埋膊頭會感覺麻痹,但唔影響休息。佢指住左臉同頸位置話表面疤痕已經癒合,但裏面仲未埋口,初時試過影響食道,令佢好易飲水濁親,醫生指情況可以好危險,佢話:「開完刀好長時間我只可以食流質食物,呢一個月可以食到啲固體,但要用粥或者茶去送,但麵包就食唔到,不過我最鍾意嘅馬拉糕就可以用茶送。」

舌頭情況每日唔同,洪朝豐由初期舌頭肥大,以至阻礙上下牙齒咬合,到後來舌頭變「打戙」,可以咬合牙齒同發音準。現時佢仍然要休養,有時會為雜誌寫專欄,佢話:「慢慢過日子,會發現周圍嘅嘢變得好溫柔同踏實,心情有種好暢快嘅感覺。」

撰文:馮仁昭




鍾意就快D Share啦!