網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月27日 星期三

感激太太下嫁窮小子 秦沛訂婚戒指錢都要 __,秦沛,

■入行70年的秦沛未言退休,視演藝圈為家。攝影:林德雄
■入行70年的秦沛未言退休,視演藝圈為家。攝影:林德雄【《蘋果》專訪】入行70年的秦沛(Paul哥),昨日踏入74歲,仍未言退的他,將於下月參與舞台劇 ...


【《蘋果》專訪】入行70年的秦沛(Paul哥),昨日踏入74歲,仍未言退的他,將於下月參與舞台劇《奪命証人》演出。「做咗70年,演舞台劇唔係做乜紀錄,畀自己一個成就感,滿足自己,拍咗70年電影,如果有一日離開演藝界,好似爭咁啲嘢,嗰樣叫舞台劇,所以呢個係我應承做嘅原因。」



■秦沛跟前妻梁盛子育有一子一女,但遺憾未能陪子女成長。資料圖片 ■秦沛跟前妻梁盛子育有一子一女,但遺憾未能陪子女成長。資料圖片
■秦沛昨日生日仍要為舞台劇綵排,子女姜文杰和姜麗文帶着蛋糕到賀。互聯網圖片

■秦沛昨日生日仍要為舞台劇綵排,子女姜文杰和姜麗文帶着蛋糕到賀。互聯網圖片

「呢兩年睇唔到錢」

Paul哥近年明顯減產,對上一部電影是《春嬌救志明》。說起港產片不振,他說:「好難過囉!冇得講啦,市場嘅問題,時代變咗,市場越來越少,競爭大咗,心裏面都幾難過。如果冇記錯,香港最盛況時候,一年300幾部電影,𠵱家每年幾十部,差好遠,喺度掙扎緊。資訊越發達,我哋越辛苦,冇乜辦法。」以前Paul哥曾經講過,接戲不是睇錢就是睇劇本,Paul哥坦言:「我唔睇錢㗎喇,最近呢兩年根本睇唔到錢,睇錢嘔㗎。喺內地嗰啲,一部戲係好多好多萬喎,唔好睇故事係乜、做乜角色、導演熟唔熟、老闆係邊個,錢都係嗰啲錢,差太遠喇。」

在娛樂圈長大的Paul哥,這行對他別具意義:「做戲唔係我嘅工作,係我事業,我爸媽係演員,兩個細佬係演員,細佬嘅太太係演員。我同人講笑,唔單止係家咁簡單,今日秦沛我,有好多好多老婆喎!我有好多好多仔女喎!幾個都好犀利,劉德華、郭富城、周迅、胡杏兒、鍾嘉欣全部都有名。」



■58年秦沛參與話劇《苦兒樂園》,跟陳寶珠、蕭芳芳、姜大偉等合作。

■58年秦沛參與話劇《苦兒樂園》,跟陳寶珠、蕭芳芳、姜大偉等合作。
■秦沛(左二)下月跟劉嘉玲(左)合作舞台劇《奪命証人》。

■秦沛(左二)下月跟劉嘉玲(左)合作舞台劇《奪命証人》。

「自己做老竇麻麻」

Paul哥在戲裏演盡慈父角色,但現實中父親卻早逝。童年缺少父愛,令Paul哥引以為憾。「我6歲囉,爸爸走咗,好辛苦。我11歲,阿媽嫁畀爾冬陞老竇。繼父好嚴肅,一個幾嚴厲嘅爸爸,相處唔係好多年,佢都走埋。」那如何演繹各種「慈父」神髓?他說:「揣摩出嚟,睇人哋老竇點樣做,但自己做老竇就麻麻哋,好少機會陪佢哋成長,呢樣係比較遺憾。」

採訪:余燕儀

場地提供:DADA Bar+ Lounge of THE LUXE MANOR




鍾意就快D Share啦!