掃呢頁CODE去手機

2018年6月12日 星期二

疑遭林欣彤硬撬男友余思霆心煩:我好亂呀! __,余思霆,林欣彤,

■林欣彤指不認識Tyrese女友。資料圖片
■林欣彤指不認識Tyrese女友。資料圖片Mag又表示,不會因為緋聞而減少與Tyrese約會,但講到會否擔心影響對方和女友感情,她則表示不評論,又表示 ...


Mag又表示,不會因為緋聞而減少與Tyrese約會,但講到會否擔心影響對方和女友感情,她則表示不評論,又表示不認識余思霆,大家只是用同一個健身教練。Tyrese受訪亦否認一腳踏兩船:「梗係冇,又邊個咁大整蠱?同朋友食飯真係好正常,唔係男就係女,咁叫佢拎相出嚟睇吓影咗乜相?總之我真係冇做過,唔好意思。」



■余思霆口說信任男友,但同時又以「我好亂呀!」來形容心情。互聯網圖片 ■余思霆口說信任男友,但同時又以「我好亂呀!」來形容心情。互聯網圖片

余思霆:好亂

余思霆接受傳媒訪問時表現冷靜:「哦……哈哈(苦笑),我唔知,不如問番佢哋兩個」再問她可感到男友一腳踏兩船?她重申:「我唔知,你問佢哋」再問她是否相信男友?她則稱:「信得過嘅……我好亂呀!」

採訪:嵐山




鍾意就快D Share啦!