掃呢頁CODE去手機

2018年6月4日 星期一

《美女廚房》:網民激讚!「美女廚神」龔嘉欣謙稱有難度 __,嘉欣,《美女廚房》,龔嘉欣,鍾嘉欣,

呢啲咪美女廚神囉!藝人龔嘉欣(Katy)前晚以嘉賓身份亮相無綫節目《美女廚房》,並分別與陳凱琳及黃心穎炮製雪蟹菜式。平時喜歡下廚的嘉欣,從於魚缸拿起雪 ...


呢啲咪美女廚神囉!


藝人龔嘉欣(Katy)前晚以嘉賓身份亮相無綫節目《美女廚房》,並分別與陳凱琳及黃心穎炮製雪蟹菜式。平時喜歡下廚的嘉欣,從於魚缸拿起雪蟹時已手勢純熟,及後到斬蟹腳至以刀柄剁蟹鉗,方便蟹肉熟透等步驟也有板有眼,果然入得廚房、出得廳堂,最後更獲封「美女廚神」,網民都大讚嘉欣!

最叻整三餸一湯

嘉欣接受東網訪問時表示很好玩,她謂:「事前大家都唔知要整咩嘢,所以都有難度!平時雖然有煮嘢,但未煮過呢啲雪蟹,覺得表現可以再好啲,同埋啲嘉賓好有厚道,畀分時都錫住我哋!(有冇食過對手煮嘅製成品?)我冇食陳凱琳嗰個,但食心穎嗰個味道都OK嘅。」談到她的撚手小菜,嘉欣表示最叻炮製三餸一湯,如麻婆豆腐、雞煲及蒸肉餅等。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!