網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月21日 星期四

周柏豪:周柏豪爆超蓮多筍盤:佢應該煩點揀好 __,柏豪,何超蓮,超蓮,周柏豪,

柏豪忽然嚟個爆料,好在超蓮都招架得住!歌手周柏豪出席活動,期間被主持人問到現實生活中不為人知嘅一面,佢自爆:「雖然平時係個宅男,但有時都好大男人,尤其 ...


柏豪忽然嚟個爆料,好在超蓮都招架得住!


歌手周柏豪出席活動,期間被主持人問到現實生活中不為人知嘅一面,佢自爆:「雖然平時係個宅男,但有時都好大男人,尤其係做重要決定嘅時候,我會好主觀咁爭住話事。」同場仲有何家千金何超蓮,佢同好友柏豪齊齊接受訪問。講到早前齊齊為女士化妝品拍攝廣告,柏豪表示好開心受邀,指會以欣賞女性嘅角度出發,仲乘機幫超蓮開設嘅食店宣傳:「我特別欣賞啲識做生意嘅女仔,之前去超蓮舖頭幫襯,啲嘢好好食,而且仲招呼好好,要大小姐親自拎碗麵畀我。」

柏豪爆超蓮多筍盤

問到有冇介紹男仔畀超蓮,柏豪即大爆對方身邊不乏筍盤:「佢身邊大把啦,之前生日會我見都有好多男性朋友,我諗佢煩點揀多過煩冇拖拍。」至於講到被細佬猷啟爬頭結婚,超蓮表示:「都冇話爬唔爬頭,始終男同女唔同,依家都唔心急拍拖嘅。」

另外,講到柏豪身形keep住大隻,佢指初初識太太嘅時候比較瘦削,依家大隻咗,反而畀太太抱怨指雙手攬唔晒。超蓮則指都鍾意男仔有少少肌肉,但唔好太大隻,適可而止就夠。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!