掃呢頁CODE去手機

2018年6月10日 星期日

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】吳嘉熙嗲爆男友 隊友作嘔 __,嘉熙,吳嘉熙,

真係咁嗲咩?東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢五、六、日更新一集,SuperGirls成員Cheronna(吳嘉熙)與主持人李惠儀 ...


真係咁嗲咩?


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢五、六、日更新一集,Super Girls成員Cheronna(吳嘉熙)與主持人李惠儀(Kiwi)分享戀愛經,Cheronna性格開朗,經常將自己與男友黃奕晨sweet爆moment跟隊友分享,有次當着隊友Jessica面前,用BB腔跟男友通電話傾密偈,笑言自己勁「晒命」,隊友已習慣兼聽到麻木兼作嘔!

Cheronna自認是一個極度需要安全感的人,每晚都需要兩件法寶陪伴入睡,想知道Cheronna床上的小秘密,立即睇《閨蜜睡房》!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!