掃呢頁CODE去手機

2018年6月12日 星期二

薛家燕:薛家燕娶新抱爆笑料 王梓軒感動喊足全晚 __,家燕,王梓軒,薛家燕,

恭喜晒家燕姐!!藝人薛家燕昨日娶新抱,唔少賓客都大讚婚宴場面感動。其中身為新郎哥石耀庭(Jackson)好兄弟嘅王梓軒亦有現身,事後佢喺IG大晒短片同 ...


恭喜晒家燕姐!!


藝人薛家燕昨日娶新抱,唔少賓客都大讚婚宴場面感動。其中身為新郎哥石耀庭(Jackson)好兄弟嘅王梓軒亦有現身,事後佢喺IG大晒短片同靚相,更留言:「琴(尋)晚真係好感動!差唔多每個台上講嘢嘅人都搞到我喊晒(依家睇番片都有少少忍唔住)🙈 能夠見證呢位好兄弟可以同另外一半成家立室真係好鬼開心💏 家燕姐,你辛苦左(咗)咁多年係值得㗎!成晚都好有愛!一言難盡!睇片感受下(吓)!恭喜🎉恭喜 恭喜🎈」片中見家燕姐上台致詞時差啲唔小心將仔仔嘅婚禮講成自己嘅婚禮,即時惹來台下一陣笑聲,場面搞笑!

至於賓客之一嘅胡杏兒亦有出Post,佢表示:「很替家燕媽媽開心,她的兒子結婚了,成家了,她的兒子很乖,叫她做女超人,說感謝詞時把我感動得哭了兩次,一個媽媽,把自己的所有都獻給了她的兒女,恭喜您家燕姐,妳值得擁有!❤️😭😊」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!