掃呢頁CODE去手機

2018年6月25日 星期一

劉嘉玲:劉嘉玲拒坐正做梁朝偉經理人 原因係… __,朝偉,劉嘉玲,嘉玲,梁朝偉,

劉嘉玲話佢唔會坐正做梁朝偉經理人。藝人劉嘉玲與舞台劇拍檔劉君豪現身電台宣傳英皇娛樂舞台劇《奪命証人》,提到嘉玲暫代老公梁朝偉(偉仔)經理人一職,問到擔 ...


劉嘉玲話佢唔會坐正做梁朝偉經理人。


藝人劉嘉玲與舞台劇拍檔劉君豪現身電台宣傳英皇娛樂舞台劇《奪命証人》,提到嘉玲暫代老公梁朝偉(偉仔)經理人一職,問到擔任生活上的經理人辛苦,抑或擔任工作上的經理人辛苦?嘉玲坦言其實都一樣,又不忘自誇非常能勝任:「出發點都係想佢好。(係好突然嘅事?)唔係,咁合約滿咗,暫時都未搵到(新經理人)就幫住先,話晒都打理咗自己20幾年。」之後會「坐正」?她謂不會:「唔好將關係咁密切,都係畀番啲空間自己好。(驚有拗撬?)唔係,都一齊咗30幾年,無論生活上、工作上都好清楚佢脾性,知佢想做咩,我做仲有安全感。」

有網民大讚嘉玲是「最佳經理人」,會第一時間Post朝偉滑浪照,她笑謂:「唔係耐唔耐都會Post,唔係呢個階段先會,我做呢個經理人最好,但其實我係聯絡人。」又續指自己不忙,因為偉仔的工作好簡單「冇乜嘢做」。問會否為偉仔安排更多工作?嘉玲先笑謂:「我會收埋佢!」繼而再認真謂:「適合佢嘅都一定會游說佢做,就好似做舞台劇咁,所以今次會叫佢嚟睇綵排。(想夫妻檔做舞台劇?)反而想佢同君豪做,咁先有啲新鮮感!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!