掃呢頁CODE去手機

2018年6月22日 星期五

被指當年介入余香凝感情 陳家樂再護前度 __,余香凝,陳家樂,

■陳家樂對余香凝有劈腿前科,力撐對方是好女仔。
■陳家樂對余香凝有劈腿前科,力撐對方是好女仔。陳家樂昨日到銅鑼灣出席品牌活動,早前正式宣佈跟拍拖逾三年的女友余香凝分手,家樂面尖尖看似消瘦不少,問到現 ...


陳家樂昨日到銅鑼灣出席品牌活動,早前正式宣佈跟拍拖逾三年的女友余香凝分手,家樂面尖尖看似消瘦不少,問到現時心情平復未?他說:「一路都平復,最近係瘦咗,不過唔係因為感情事,工作多瞓得比較少,嚟緊要增肥,之後要拍嘅角色做警察,唔可以太削。」

提到最近又有人爆料,指余香凝之前有劈腿前科,當時的第三者正是家樂,他依然撐前度說:「之前嘅事唔想再提,余香凝係一個好女仔。希望畀啲空間我哋,特別係佢,佢好無辜,因為我嘅壓力情緒出現,大家對佢有主觀判斷,好多人選擇去睇同相信唔係事實嘅嘢,所以我唔想講。」

採訪:羅慧敏

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!