網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月5日 星期二

康華:南宮司設彈起!康華連續兩日睇豪宅 __,康華,

康華睇足兩日豪宅呀!無綫劇《宮心計2深宮計》熱播,飾演「南宮司設」的康華再度彈起,獲網友大讚演出夠生鬼!據地產界消息指,康華兩度現身樓盤的銷售現場。昨 ...


康華睇足兩日豪宅呀!


無綫劇《宮心計2深宮計》熱播,飾演「南宮司設」的康華再度彈起,獲網友大讚演出夠生鬼!據地產界消息指,康華兩度現身樓盤的銷售現場。昨日第二度到銷售現場的康華,打扮低調並以「丸子頭」造型現身,和現場的職員密斟,更見有一名男子陪同。期間她翹着手站在樓盤模型前細看座向,並拿起有關資料研究。

康華回覆東網,承認曾現身開售現場,她說:「只係經過八卦吓,咁貴,真係買唔起,我平時一有時間,都會行吓啲新樓盤,做定功課,咁多年嚟,都係覺得買磚頭穩陣啲。」

早年為親情放棄愛情的康華,因照顧患病的雙親,除拍劇外,亦經營副業教跳舞,慳得就慳,她曾表示拍劇時見劇組提供的飯盒有多,會多拿一個飯盒當作下一餐,前年更曾返內地開拓市場。今次康華睇中的樓盤是清水灣傲瀧,早前王浩信以3,300萬購入千呎單位給母親。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!