掃呢頁CODE去手機

2018年6月22日 星期五

【終於合體】「啫時」定「遮匙」?郭可盈話:點都係一句 __,郭可盈,

兩個隔咗咁多年,分別都唔係好大
陶大宇同郭可盈當年演出嘅《刑事偵緝檔案》系列,的確唔少人回味呢對螢幕情侶,每逢重播,亦會掀起一陣熱潮。不過有唔少觀眾發現,喺第二輯大宇叫Jessie, ...


陶大宇同郭可盈當年演出嘅《刑事偵緝檔案》系列,的確唔少人回味呢對螢幕情侶,每逢重播,亦會掀起一陣熱潮。不過有唔少觀眾發現,喺第二輯大宇叫Jessie,即係郭可盈嗰陣,Jessie嘅讀音變得相當撲朔迷離,「啫時」、「遮匙」一下子變得難分辯。(新聞連結:https://bit.ly/2KbvcZd)

呢對螢幕情侶今晚喺將軍澳現身《刑偵》飯局,可盈仲帶埋囡囡出席,大宇同可盈一齊接受訪問,大宇話:「我哋真係好耐冇見,只係有時喺大陸啲商演遇見。」可盈就話:「我間中睇,呢套劇都20幾年,估唔到大家有呢個熱情,真係好難得,」

大宇亦主動重提被質疑發音,佢笑笑口話:「大家仍然質疑我叫得唔準,其實已經澄清咗好耐,硬係叫你做車匙都應我喎!其實真係有好多回憶,可能用啲感情嗌講歪咗少少,發錯咗啲唔準嘅音。」可盈話點都係一句,算喇!

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

兩個隔咗咁多年,分別都唔係好大  (攝影:陳慧安) (攝影:陳慧安)
唔少演員都有出席

唔少演員都有出席
套劇廿幾年,大家都咁有熱情

套劇廿幾年,大家都咁有熱情
大合照當然唔少得

大合照當然唔少得

鍾意就快D Share啦!