網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月6日 星期三

華哥繼續親民 方中信第一次主持影城開幕:好緊張! __,方中信,

華哥大受歡迎與粉絲自拍。
華哥繼續親民方中信第一次主持影城開幕:好緊張!英皇旗下藝人任達華及方中信昨晚齊齊現身開幕禮。任達華高興表示:「今次已經係我第4次為『英皇電影城』主持開 ...


華哥繼續親民 方中信第一次主持影城開幕:好緊張!

英皇旗下藝人任達華及方中信昨晚齊齊現身開幕禮。任達華高興表示:「今次已經係我第4次為『英皇電影城』主持開幕禮,今次有俊男美女一齊出現。好開心英皇喺內地戲院愈開愈多,希望我可以日日幫公司剪綵,好快就開到超過400間!」而華哥每次到內地宣傳都深受歡迎,今次還大派福利,親手舉機與粉絲們自拍。

至於方中信則是第一次出席「英皇電影城」開幕禮:「公司戲院又大又靚,反正我都成日返內地做嘢,公司喺內地唔同城市都有開電影城,好希望老闆可以私人出張VIP卡畀我,等我可以暢通無阻。之前我有份參加《廉政風雲--煙幕》嘅拍攝,當中都有唔少動作鏡頭,相信到時喺呢度嘅MX4D影院睇一定好震撼,好想同埋屋企人過嚟睇戲。」

方中信與任達華頒發黑鑽卡。
  • 方中信與任達華頒發黑鑽卡。

談到即將到來的父親節,兩位「人父」提到家中愛女都特別窩心。華哥笑說:「呢排成日喺內地工作,囡囡都話好耐冇見過我,已經Mark實咗同我慶祝父親節,諗住遲啲等佢放暑假一家人去旅行。」方中信則說:「早兩日我先喺寧波賽車,都有啲攰,不過我諗囡囡會準備父親節禮物畀我啩!」




鍾意就快D Share啦!